Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Äiti kuoli toissapäivänä
Hei kaikille! Ihanaa löytää tämä palsta ja lukea kokemuksianne, näitä juuri olen kaivannut viimeiset kolme kuukautta kun äitini sairasti.Tosiaankin, äidilläni todettiin joulukuun puolessa välissä keuhkosyöpä ja hän nukkuin pois 29.3. Hän oli sairauteen nähden varsin hyvässä kunnossa melko pitkän aikaa, pari viikkoa sitten alkoi huonompi kausi.Tietty kipuja oli koko ajan, mutta positiivisella elämänasenteella hän selvisi niiden kanssa. Nyt on vaan niin käsittämättömän outo olo, huomenna menen hakemaan kuolintodistusta ja äidin tavaroita sairaalasta.
Olen ainut lapsi ja isäänkään ei ole niin läheiset välit, tunnen olevani melko yksin vaikka minulla onkin ihania ystäviä. Näin 23 vuotiaana tuntuu, että tämä tuli aivan liian pian. Edessä on kaikki hautajaisjärjestelyt, perunkirjoitukset ja asunnon tyhjennys.. Ja sitten vielä aivan järkyttävän kova ikävä joka ei varmasti ihan äkkiä laannu. Äiti oli kuitenkin paras kaverini. Opiskelut ovat kesken enkä tiedä koska voin niitä jatkaa, kaikki tuntuu niin toisarvoiselta.
Mutta tsemppiä myös teille kaikille, yritetään jaksaa ja kannustetaan toisiamme!
- Äiti kuoli toissapäivänäEmmy
- Re: Äiti kuoli toissapäivänäpinjaenkeli
- Re: Äiti kuoli toissapäivänäsurusyksy
- Re: Äiti kuoli toissapäivänäKyynelsilmä
- Re: Äiti kuoli toissapäivänäkukkaveera
- Re: Äiti kuoli toissapäivänäTiltu_R
- Re: Äiti kuoli toissapäivänäMynthon