Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Lintu äidin haudalla

Kävin tänään tyttäreni ja mieheni kanssa äidin haudalla ja tapahtui jotain ihmeellistä. Kun olin sytyttänyt kynttilät ja seisoimme siinä haudan edessä, pieni kaunis lintu istahti hautakivelle. Hän katseli meitä suoraan silmiin ja sai kyyneleet minun silmiini. Hetken aikaa tämä pieni lintu viserteli ja lenteli edessämme ja sitten lensi pois visertäen.

Kyselin mieheltänikin, että miten tuo kaunis pieni lintu nyt juuri haudalle tuli, kun me siinä olimme. Äiti taisi tulla katsomaan meitä tuon pienen linnun asussa. Äiti halusi varmaan nähdä, kuinka hänen lapsenlapsensa voi ja kertoa meille, että hänellä on kaikki hyvin. Minulle tuli kovin surullinen olo haudalla käynnin jälkeen, mutta tavallaan myös hyvä olo. Äidin hauta oli niin kaunis: keltaiset narsissit, punaiset ja keltaiset tulppaanit ja kynttilät. Ja sitten tuo pieni ihmeellinen kaunis lintu.

Hyvää pääsiäistä
toivoo kyynelsilmä
Kyynelsilmä | 16.4.2006 klo 08:39:10