Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Tiltu_R:n taannoiseen viestiin...
Kiitos teille molemmille, Surusyksy ja Joan! On se tavallaan helpottavaa kuulla, etten ole ainoa joka tuntee syyllisyyttä tai kokee toimineensa kylmästi... Vasta , kun kävin viimeisen kerran sairaalassa äitiä katsomassa, halasin häntä ja itkin... Ja avomieheni joutui taluttamaan minut sen jälkeen ulos sieltä huoneesta ja sairaalasta, koska itkin niin paljon etten nähnyt eteeni.Ehkä sitä on lähestyvän kuoleman edessä vain niin avuton ja voimaton, että ainoa tapa jaksaa on käyttäytyä "kylmästi"? Ja jotenkin minusta tuntui, että äidin nähden piti esittää reipasta ja urheaa, vaikka aika monta kertaa sitten itkin heti kun selkäni käänsin tai olin pienenkin hetken yksikseni.
Siitä olen iloinen, että minun ja äidin välit oli lämpimät ja läheiset, eli mitään selvittämättömiä riitoja ei jäänyt - mutta silti tuntuu, että jos vain voisi palata ajassa takaisinpäin, tekisin niin paljon toisin.
Halauksia ja jaksamista kaikille,
Tiltu
- Tiltu_R:n taannoiseen viestiin...surusyksy
- Re: Tiltu_R:n taannoiseen viestiin...Tiltu_R