Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Sekavat ajatukset isän kuoleman jälkeen
Hei.Minulla oli aivan samanlaiset ajatukset. Myöskään minä en kerinnyt katsomaan äitiä, hän kuoli kun olimme matkalla katsomaan meitä, soiton saimme kun olimme autossa.
Toisaalta ehkä se oli tarkoitettu niin, etten nähnyt viimeisiä hetkiä, hän oli kovasti haukkonut henkeä.
Kuitenkin jossittelen vielä, entä jos olisimme kerinneet..
isäkin oli lähtenyt äidin luota pois, kun luuli että äiti vain nukkuu. siitä meni puoli tuntia kun hän lähti luotamme.
elät nyt shokkivaihetta, kaikenlaiset ajatukset valtaavat mielen. suru, pelko, viha, ehkä joskus helpotuskin.
minä soitin saattokotiin ja kyselin vielä kaiken viimeisitä päivistä ja itse kuoleman hetkestä. se helpotti.
Anna ajatusten tulla. anna itsellsi lupa kaikelle mikä eteentulee. MInäkin luulin sekoavani mutta tässä sitä mennään.
ikävä ja tuska on suuri ja on pahentunut ajan myötä. alku oli juurikin sitä pohdiskellua ja pelkoa ja miettimistä ja jossittelua. nyt on tilalla suuri kaipuu ja ikävä.
mutta jonain päivänä varmasti helpottaa, pakko.
paljon jaksamista. isälläsi on nyt hyvä olla.
- Re: Sekavat ajatukset isän kuoleman jälkeensutinah