Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: ajatuksia
Hei,Aivan kuin olisin lukenut omia tuntemuksiani. Myös minä saattohoidin mieheni loppuun saakka. Mieheni kuolemasta on nyt 1½ vuotta ja elämä jatkuu, olen onnellinen ja uudessa parisuhteessa. Olen samaa mieltä, että elämässä ei pääse eteenpäin, jos ei anna itselleen mahdollisuutta. On ihana ajatella olevansa vapaa siitä tuskasta mitä mieheni sairaus aiheutti meille molemmille. Kohtalo -tai mikä lie?- oli päättänyt, että hänen elämänsä päättyy 43-vuotiaana, suremalla en häntä takaisin saa. Opin sairauden aikana, että elämä on ainutlaatuista ja arvokasta, en siis "tuhlaa" elämääni suremalla jotain mitä en enää takaisin saa. Se, että en juokse haudalla joka viikko (en edes joka kuukausi), ei tee minusta yhtään huonompaa ihmistä. Lupasin miehelleni, että jatkan elämääni enkä jää roikkumaan suruun, ja sen lupauksen olen pitänyt. Päästin hänestä irti....
mimilla
- ajatuksiakamari
- Re: ajatuksiaharmitalvi
- Re: ajatuksiaMynthon
- Re: ajatuksiavaimoke
- Re: ajatuksiaMimilla
- Re: ajatuksiaTara