Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Masennus
Äitini kuolemasta on jo 8kk, mutta vieläkin mietin asiaa päivittäin ja olen hyvin surullinen. Yhteiselomme ja loppuajat pyörivät jatkuvasti mielessä, milloin mikäkin asia tuo taas äidin mieleen (olimme läheisiä vaikka olen jo yli 30 ja minulla on oma perhe). Tämä aamu oli erityisen raskas, näin koko yön jostain syystä unta äidin viime päivistä ja lopulta hän unessa kuoli enkä voinut mitään. Tavallaan haluaisinkin unessa tavata äitini, mutta positiivisesti, en aina painajaisunessa (ymmärrättehän mitä tarkoitan...). Näissä painajaisissa äiti on aina jotenkin "kaukana" enkä voi jutella hänelle, tapahtuu aina jotain pahaa.Usein tällaisen yön jälkeen päivä on todella raskas. Aion mennä tänään viemään kukkia äidin haudalle lasten kanssa.
Kiitos taas että saan vuodattaa teille, en tiedä saatteko tästä mitään tolkkua.
Voimia teille äskettäin läheisensä menettäneille, hautajaisten järjesteleminen on todella raskasta kaiken sen surun keskellä!
- Masennussaatan
- Re: Masennustuulapirkko
- Re: Masennuskukkaveera