Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Syöpä voitti, me muut hävittiin
Lämmin Osanottoni Suruusi!Itse koen jotenkin samoin, että kirjoittaminen tällä hetkellä helpompaa kuin puhuminen. Puhe nostaa itkun taas pintaan ja jatkuva itkeminen niin uuvuttavaa.
Se kaipuu siihen entiseen vuorovaikutukseen on niin suuri. että ei olekaan enää sitä läheistä, jonka kanssa jutella sitä kaikkea mitä aina ennen. Puhelinyhteys taivaaseen olisi kyllä ihana.
Itse ajattelen jotenkin niin, että ystäväni sieltä "pilven reunalta" seuraa minua ja ikäänkuin potkii minua eteenpäin. Tiedän, että hän toivoo minun jatkavan eteenpäin ja "olemaan reipas" niinkuin hän aina sanoi. Se oli aikanaan surkuhupaisaa kuinka hän heiveröisimillään hoitojen keskeltä halusi kuulla minun elämästäni ja komensi aina "olemaan reipas". Sellainen hän oli, aina niin huolehtivainen muista.
Tietyt lauseet kuulostavat niin kliseisiltä tässä kohtaa, mutta toivotan sinulle kuitenkin voimaa jaksaa. Joskus olen kuullut sanottavan, että suru vaatii kaikki neljä vuodenaikaa läpikäytäväkseen. Sen jälkeen se muuttaa muotoaan ja tulee ehkä helpommaksi kestää, niin toivon.
- Syöpä voitti, me muut hävittiinMangoMeloni
- Re: Syöpä voitti, me muut hävittiinMangoMeloni
- Re: Syöpä voitti, me muut hävittiinaavikkotuuli