Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Mihin kuolleet menevät?
Olen 36vuotias kolmen lapsen äiti. Minun äitini menehtyi rintasyöpään pian kolme vuotta sitte,hän oli minulle hyvin rakas ja läheinen.Pian kolme vuotta sitten kun hänen oli aika lähteä luotamme,mietin paljon samaa asiaa että mihin äiti lähti.
En hyväksynyt sanaa kuolema ollenkaan,enkä hyväksy sitä tänäpäivänäkään koska minulle se on lopullista ja vähän kammottavakin.
Olen itse sisimmässäni hyväksynyt että äiti nousi korkeampaan dimensioon,mutta silti hän on ympärillämme,kaikkialla kanssamme,se on minusta aivan ihanaa ja lapsistani myös.
Pystymme puhumaan hänestä luonnollisesti ilman että suremme häntä,koska tiedämme että hän on meidän lähellämme koko ajan ja että hänellä on nyt hyvä olla.
Olen lukenut paljon henkistä kirjallisuutta josta olen saanut paljon ymmärrystä ja apua suruuni.
Tämä on vain minun tapani ajatella,josta saan voimaa jaksaa eteen päin.
Toivottavasti voi jollain lailla myös auttaa sinun ja perheesi surua.
Suru on niin henkilöllistä,sitä ei voi mitata ajalla kuinka pitkään se kestää.
Mutta sitten on hyvä kun voipi muistaa rakasta läheistään ihanilla muistoilla niin että siitä tulee hyvä olla ilman surua.
Kaikkea hyvää sinulle toivottaen elämässä eteenpäin.
Terveisin Pita
- Mihin kuolleet menevät?Marialiisa
- Re: Mihin kuolleet menevät?louhinen
- Re: Mihin kuolleet menevät?marathon
- Re: Mihin kuolleet menevät?Pita
- Re: Mihin kuolleet menevät?äitykkä_49
- Re: Mihin kuolleet menevät?Hempukka
- Re: Mihin kuolleet menevät?Sanaton
- Re: Mihin kuolleet menevät?-maikki-
- Re: Mihin kuolleet menevät?tigemauk
- Re: Millaisena kuolleet menevät?hilleviivi
- Re: Millaisena kuolleet menevät?hilleviivi