Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Eilen se sitten tapahtui
Kiitos Kristiina ja muutkin. Olen seurannut sinun kertomuksia nyt viikon ajan kun lueskellut suurinpiirtein kaikki aloitukset mitä tänne on laitettu. Ehkä yksi juttusi Terho-kodista vielä uteliaissuuttani lisäsi. Kuolihan äitinikin siellä. Sinun omaisesi kuolemasta jo aikaa ja tuntuu pahalta kun suru ja ikävä on vieläkin sinulla niin läsnä =( On lohduttavaa kun tietää, että en ole suruissani yksin. Täälläkin palstalla käydään lohduttamassa omaisia surun keskellä. Kaikkia meitähän yhdistää ainakin se yksi asia. Omaisen kuolema ja itku silmässä olen moniakin keskusteluja lukenut. Kuolema aina kovin kovin ikävää jäljelle jääneistä, mutta varsinkin syöpään kuolleiden omaiset tietää mitä kurjuutta se tuo mukanaan. Ihminen saattaa muuttua luonteeltaan ja ainakin olemus muuttuu usein todella rajun laihtumisen seurauksena kuten äidilläni kävi. Ei äiti ollut enää edes äidin näköinen kun painoa lähtenyt lähes 40 kiloa. Reidetkin ole enää ranteen paksuiset. No mutta luulen, että äidillä on nyt hyvä olla, ei kipuja, ei pahoinvointia, ei laihtumista, ei hengitysongelmia. Saan voimaa teiltä kaikilta kiitos siitä.- Re: Eilen se sitten tapahtuiTiltu_R
- Re: Eilen se sitten tapahtuiKristiina
- Re: Eilen se sitten tapahtuikukkaveera
- Re: Eilen se sitten tapahtuiKristiina
- Re: Eilen se sitten tapahtuiJane
- Re: Eilen se sitten tapahtuisurusyksy