Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Eilen se sitten tapahtui

Nyt vasta huomasin, miten raskasta taakkaa olen kantanut kaksi vuotta. Huoli toisen sairaudesta ja kykenemättömyydestä tehdä mitään. Tieto siitä, että päivä päivältä vain kuljetaan huonompaan suuntaan. Rakkaan ihmisen näkeminen niin huonossa kunnossa ja tietäen mihin lopuksi päädytään. Hyvästellä pitäisi ja vielä ehtisi sanoa kaikki sanottavansa.
Enään ei tarvitse hänen kärsiä vaan toiveidensa mukaisesti sai kuitenkin aika nopean kuoleman. Taakka ja huoli on pudonnut toisen kärsimyksistä, mutta suru on tullut sitäkin vahvemmin esille. Kuitenkin, vielä olisi ollut vaikka kuinka paljon sanottavaa.
vaikka kuinka ajattelin, että hyvästit sinulle isä nyt jätän ja haluan muistaa sinut juuri isäni näköisenä, niin väkisinkin seuraa muistikuvat riutuneesta, kellertävästä ja voimattomasta isästäni. Kuinka hän juuri edeltävänä päivä minun sieltä lähtiessäni illalla pois, katsoi hän minua, hymyili ja moikkasi mitään sanomatta. Nämä kaikki huolet toisesta ja muistikuvat rakkaasta ihmisestä ovat jäljellä. Sinulle Jane ja muut tällä palstalla kirjoittaneille. On tämä liian raskas yksin kannettavaksi. Sinulle Jane toivon voimia suruusi ja voimia asian kohtaamiseen päivittäin. Vielä on paljon asioita hoitamatta, vaikka itse jo kirkon ja hautapaikan varasin. T.Kirsi
Kirsi | 1.8.2006 klo 09:26:09