Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Äitini muutti pois..
Syvin osanottoni sinulle. Huomenna tulee kaksi viikkoa kuluneeksi minun äidin poismenosta, hän olisi myös täyttänyt juuri 51. Samanlaisia tunteita ja ajatuksia pyörii myös minun päässäni, juuri nuo että hän ei ehtinyt nähdä lastenlapsia ja miten vaikka vuosi sitten oli kaikki hyvin, ei olisi uskonut että se oli äidin viimeinen kevät ja kesä..Olen myös toisaalta helpottunut ettei aina niin iloisen ja positiivisen äitini tarvinnut sairastaa kuin tuo kolme kuukautta, joista ainoastaan pari viimeistä viikkoa olivat hyvin kivuliaita ja vaikeita.
Meillä on ensi lauantaina hautajaiset, ne pelottavat ja ahdistavat jotenkin tosi paljon. Mutta kaiken tämän epätoivon keskellä jaksan uskoa, että tästä pääsee yli. Toki tämä asia tulee mukana koko loppuelämän, mutta jossakin vaiheessa huomaamme, että asia on poissa mielestä edes minuutin. Sitten seuraavaksi kaksi minuuttia. Ja joskus huomaamme nauravamme sydämen pohjasta, ja tuntevamme oikeasti iloa. Ne ovat asioita, joista mielestäni ajatella, että toipuminen pikkuhiljaa alkaa. Voimia!
- Äitini muutti pois..pisara
- Re: Äitini muutti pois..pinjaenkeli
- Re: Äitini muutti pois..pisara
- Re: Äitini muutti pois..pinjaenkeli
- Re: Äitini muutti pois..Emmy
- Re: Äitini muutti pois..kukkaveera
- Re: Äitini muutti pois..Heidi73
- Re: Äitini muutti pois..Heidi73
- Re: Äitini muutti pois..Tiltu_R
- Re: Äitini muutti pois..Kaisuuu