Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Äitini muutti pois..
Otan osaa suruusi...oma rakas äitini haudataan ensi lauantaina..Hän aina piti minua myös vahvana ihmisenä ja pyysi että huolehdin isästä ja veljestäni.Suru on tosiaan kova..olo on jo paljon parempi kuin muutama viikko sitten. Olen niin onnellinen äitini puolesta..ei minulla ole oikeutta olla vihainen tai surullinen siitä että äitini vietiin liian aikaisin..kaikilla on kohtalo.Äitillä oli hyvä ja rikas elämä..hän oli aina huolehtimassa muista ja teki kaikkensa meidän lasten ja puolisonsa puolesta. Olen kiitollinen että äitini oli mitä oli ja antoi meille niin paljon..nyt hän on enkelinä valvomassa meidän touhuja. Äitini sanoi aina että elämä jatkuu ja pienistä asioista pitää iloita..niin me teemme vaikka mieli välillä maassa onkin. Ilman äitiä on jotenkin paljas olo...hän oli kuitenkin meidän kaikkien turva.
Kyllä me kaikki surusta selviämme..ennemmin tai myöhemmin...ja pian kuitenkin tapaamme rakkaamme taas!
Hyvää kevään odotusta kaikille!Kiitos että jaksatte kirjoitella tänne..on helpottavaa ja voimia antavaa lukea kokemuksianne!
- Äitini muutti pois..pisara
- Re: Äitini muutti pois..pinjaenkeli
- Re: Äitini muutti pois..pisara
- Re: Äitini muutti pois..kukkaveera
- Re: Äitini muutti pois..Heidi73
- Re: Äitini muutti pois..Heidi73
- Re: Äitini muutti pois..Tiltu_R
- Re: Äitini muutti pois..Kaisuuu