Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: masennus

Hei kaikki.

Itse olen käynyt elämäni raskaimman viikon läpi toissaviikolla. en ole jaksanut käydä täälläkään ettei paha oloni vain lisäänny (toivottavasti nyt ei käy niin) Jouduin ihan osastolle tarkkailuun kun sain jonkun "kohtauksen" ja verenpaineet nousi kaakkoon, tuli tosi outo olo, kehon läpi kulki "vanne" ja juoksin ovelle haukkomaan henkeä. ottivat sitten tk:hon tarkkailuun. seuraavana päivänä kävin keskussairaalassa lääkärillä. muuta diagnoosia ei tullut kuin kamala stressi. en olisi ikinä uskonut sen aiheuttavan tälläisiä kamalia fyysisiä oireita! toinen takaraivo oli monta viikkoa "puuduksissa" myöhemmin nyt selvisi että se oli minun mielikuvituksen tuotetta. ja tiedostankin sen nyt. voin kuvitella itselleni jonkun paikan "oudoksi" jos haluan.

Aloitin sepram lääkkeen ja nyt on hieman helpompaa ollut. Jokunen yö mennyt ilman unilääkettä, tosin painajaisten kanssa. paniikkioireet hieman helpottaneet.jospas se lääke auttaa ja haittavaikutuksetkin loppuvat... onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia? Entä samaa lääkettä?
ariesgirl | 22.4.2007 klo 19:13:20