Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: päivästä selviäminen jännittää

Aamupäivä meni sutjakasti. sain tartuttua toimeen- ensimmäisen kerran suruviestin jälkeen. Puuhastelin kaikkea pientä ja toivon että illemmalla jaksaisin siivota koko asunnon (tarvetta totisesti on). Kävin roskiksilla ja lupsakka naapurinmies sai minut nauramaan- taisi sekin olla ensimmäinen kerta. Muistopöytään pitäisi etsiä isän valokuva, mutta taidan tehdä sen vasta illala ihan viimeiseksi. Väillä aina olen käynyt täällä katsomassa teidän kuulumisia ja huomaan etten totisesti ole yksin. Hautausmaalla en käy tänä vuonna, kannan siitä huonoa omatuntoa mutta en vain saa lähdetyksi... Tähän asti olen omaksi yllätyksekseni siis selvinnyt suorastaan hyvin. Katsotaan kun ilta pimenee. Voimia teille kaikille tähän päivään! Ja jos joku menee mihin tahansa hautausmaalle sytyttämään kynttilän niin voisiko sytyttäessään ajatella pienen hetken verran myös minun isääni.
mamma | 4.11.2006 klo 14:27:34