Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: puolison menetys
Voi kiitos pitkästä viestistäsi; paneuduit siihen todella, kiitos!Me emme puhuneet koskaan kuolemasta, ainoastaan sovimme polttohautauksen. Minä elin niin silmälaput silmillä, enkä uskonut hänen luovuttavan vielä. Uskon minun tehtäväni olleenkin puolisoni rakastamisen ja hoitavan häntä loppuun asti ja siitä olenkin saannut rauhan, mutta olisin vielä jaksanut, ei vaan annettu enään lisäaikaa.
Minä myöskin haluan olla muistelematta viime kuukausia, enkä ole katsonut muiden ottamia hautauskuvia. Katsotaan sitten kun olen valmis kohtaamaan ne.
Työviikot menevät aika hienosti ja menen usein työkavereiden kanssa kahville, mutta välillä kypsyn heidän maallisiin juttuihin, että poistun kauniisti. Kotiin on joskus vaikea lähteä, vaikka eihän koti oli tyhjä; siellähän on koirat jotka tarvitsevat minua valtavasti ja minä heitä.
Viikonloput ovat sitten toinen juttu; en välillä jaksa nousta sängystä kun iltapäivällä ja lähteä koirien kanssa lenkille. Olen kyllä ruokkinut ne ja päästänyt pihalle.
Se on totta ettei elämä enää ennalleen muutu. Onko elämän tarkoitus sitten murheen karkoitus? Näen kyllä jo ympärilläni paljon kaunista, luonto ja eläimet ja tintit laulelevat jo välillä.
Odotan kevättä ja sen tuomaa uutta elämää; vauvaa ja uutta kasvua mitä Luojamme antaa meille.
Hyvää kevättä Sinulle ja sopeutuminen on jo pikkuhiljaa alkanut!
Kiilas
- puolison menetysKiilas
- Re: puolison menetysKiilas
- Re: puolison menetyssalla10
- Re: puolison menetysVarjossa