Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Mitä kuuluu...
Hei iskän tyttö, kiitokset osanotostasi tuolla toisella palstalla. En silloin mitään vastannut kun oli niin kamala olo, tuntui kuin olisi piuhat olleet sekaisin päässä, unohtelin kaiken maailman itsestäänselviä asioita, keskittyminen oli vaikeaa, eikä asioita oikein saa päässään tärkeysjärjestykseen.Tänään on hiukan helpompi olo. Isäni on ollut kuolleena vasta puolitoista viikkoa. Eilen en meinanut saada päähäni sitä että miksi en nyt voi kysyä häneltä minkä oktaanista bensaa hänen autoonsa voi tankata. Hänhän on aina neuvonut minua autoasioissa.
En minä sitä vielä oikein käsitä että hän on kuollut. Vaikka näin kaiken omin silmin. Sunnuntaiaamuna isänpäivänä kaksi isoa miestä tuli häkemaan hänen ruumiinsa pois kotoa. Sairaanhoitajat olivat yöllä laittaneet valkoisen nostolakanan isän ruumiin alle valmiiksi. Miehet nostivat isän sen avulla paareille, peittivät ruumiin harmaalla pussilla ja kantoivat ulos talosta, autoonsa. Minun oli pakko katsoa se äitini tukena, vaikka olisin halunut mennä toiseen huoneeseen kuten siskoni. Mutta ajattelin että sitten en enää ikinä näe isää.
Oli kamalaa kun hän lähti pois kotoaan viimeisen kerran.
Ja vaikka näin tuon kaiken, niin silti tuntui eilen käsittämättömältä etten voinut kysyä sitä bensa-asiaa.
Tänään olin äidin kanssa melkein viisi tuntia, kävimme kaupoissa ja asioilla. Äidin on nyt totuteltava asumaan yksin, mikä hänestä varmaan tuntuu lähes ylivoimaiselta. Onneksi asumme siskon kanssa molemmat hänen lähellään.
En minä osaa tässä vaiheessa oikein muuta sanoa kuin että se kamala huoli ja hätä mikä oli loppuvaiheilla isän eläessä, on nyt ohi. Mutta on aivan kamalaa, että hän on nyt ikuisesti poissa.
Onneksi sain tämän viikon sairaslomaa töistä akuutin stressin takia, maanantain vielä oli töissä ja tosi harmaalta tuntui.
Kaikkea hyvää ja jaksamista teille muille vastaavissa tilanteissa oleville.
- Mitä kuuluu...Iskän tyttö
- Re: Mitä kuuluu...Sitruunamelissa
- Re: Mitä kuuluu...mavis
- Re: Mitä kuuluu...Iskän tyttö
- Re: Mitä kuuluu...mavis