Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Pelkään että lapseni menettävät minutkin

Olen miettinyt pitäisikö minun sopia jonkun sukulaisen kanssa, miten menetellään lasteni kanssa, jos minäkin kuolisin. Onko kenelläkään ajatuksia tai kokemuksia asiasta? Lapset ovat vasta 10, 12 ja 13v ja heidän isänsä kuoli kohta vuosi sitten. Lapset rakastivat isäänsä ja hän heitä. Mietin usein, kumpi meistä on tärkeämpi lapsille, isä vai minä. Viime kesän jälkeen olen yrittänyt huolehtia itsestäni ja terveydestäni, tuntuu että pakkomielteeseen asti. Pari kertaa, kun lapset ovat kuulleet jostakin vaivastani, ihan pienestäkin, keskimmäinen varsinkin on sanonut: eihän se ole vaarallista!
Olen järjestänyt papereitani ja laatikoita, ja raha-asiat järjestin niin, että lapsilla ei taloudellisesti olisi hätäpäivää.
Kaikki se paperisota minkä olen joutunut käymään Olavin kuoleman jälkeen lastemme puolesta, tuntuu loputtomalta. En toivo samanlaista kenellekään.
tuulapirkko | 13.7.2006 klo 00:07:23