Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Voimat loppuu kokonaan..tähän kaikkeen!
*Voimahalaus sinulle Ninnu* Sinä selviät tästä, kuten olet selvinnyt monesta muustakin haasteesta kuluneen vuoden aikana. Juuri nyt elämä potkii sinua päähän turhankin kovaa, mutta sinä selviät...
Olen seurannut sinun ja tyttäriesi vaiheita näiden sivujen kautta jo pitkään. Luin kirjoituksesi puolisosi sairastumisesta ihan sattumalta samoihin aikoihin, jolloin minulle oli valjennut, että mieheni ei sairaudestaan selviä. Koska teillä sairaus eteni nopeasti, sinun ja tyttäriesi selviytymistarinasta ja tällä palstalla kertomistasi kuulumisista tuli minulle eräänlainen "valmistava" tarina. Vaikkei rakkaimpansa menetykseen voi ikinä valmistautua, sain tuntumaa siihen, mitä on tulossa. Kaikkein tuskaisimpina hetkinä minua kannatteli kasassa tieto, että muutkin ovat tätä samaa, ikävän ja kaipauksen täyttämää, tietä kulkeneet ja päivä kerrallaan eteenpäin selvinneet.
Omasta leskeytymisestäni on aikaa vasta 2,5 kuukautta. Tämän sivuston kirjoituksia seuraan edelleen aktiivisesti - pelkkä lukeminenkin lohduttaa, kun en itse jaksa kovin aktiivisesti kirjoitella. Lisäksi olen löytänyt todella hyvää vertaistukea nuorten leskien nettiyhteisöstä (nuoretlesket.fi). Suosittelen lämpimästi kaikille työikäisille leskille. Ainakin isommissa kaupungeissa kokoontuu myös nuorten leskien ryhmiä, joista löytyy lisätietoa noilta sivuilta.
- Re: Voimat loppuu kokonaan..tähän kaikkeen!muukalainen
- Re: Voimat loppuu kokonaan..tähän kaikkeen!Bee
- Re: Voimat loppuu kokonaan..tähän kaikkeen!fallingteardrops