Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Mikään ei huvita
Minä olen päivät kotona hoitamassa 10 kk ikäistä tytärtäni ja tuntuu, että en päivän aikana saa tehtyä kuin pakolliset asiat. Ulkona, kaupassa käymme kerran päivässä, ja tytön ruuat laitan yleensä itse. Kotona olisi paljon hommia (mm. siivousta), mutta en jotenkin saa itsestäni mitään irti. Kun tyttöni on päiväunilla, saatan vain istuskella ja mietiskellä asioita. Toivottavasti tämä "olotila" helpottaa kevään myötä ja saisin itsestäni jotain "irti".Tiltu kirjoitti, että haluaisi lähteä jonnekin kauas. Jos minulla ei olisi perhettä, lähtisin aivan varmasti pois Suomesta. Nyt se ei ole mahdollista. Kesällä olemme lähdössä kaikki yhdessä (minä, mieheni ja tyttäremme) Islantiin. Olen aina haaveillut matkasta Islantiin. Äidin kuoleman jälkeen sitä on ymmärtänyt paremmin, että haaveet täytyy toteuttaa ajoissa eikä siirtää niitä jonkun "tekosyyn" takia.
- Mikään ei huvitaTiltu_R
- Re: Mikään ei huvitasurusyksy
- Re: Mikään ei huvitasusie
- Re: Mikään ei huvitatiina46
- Re: Mikään ei huvitaKyynelsilmä