Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Syöpäkasvain maksassa

Saitkos kuunneltua Eijuli sen mun Biisin josta laitoin sulle linkin, sun sivuilla olevan "Alun loppu ja lopun alku" kirjoituksen kommentiksi 06.03? Sinne mun soittimeen on kai tullut yksi kipale lisääkin, mut ko. Biisin nimi on "can you feel it".

Niin...kyl kai energiaa riittäisi, mut ehkä haluan unohtaa tän episodin ja keskittyä tähän päivään, edellyttäen tietenkin ettei jälkimaininkeja tule.
Nyt oon saanut kuitenkin olla aikalailla rauhassa ja vuotoakaan ei ole ollut.
Mulla on muutenkin aika seesteinen olo nyt, enkä halua siitä hevin luopua pilaamalla itse päivääni. Tässä tätä rumbaa on ollut koko alkuvuosi ja yläpääkin selvästi anelee kaipaamaansa lepoa.

JM:lle tyynettä ja voimia kontrollikoitokseen. Kovasti ollaan hengessä mukana.

Samoin Hilleviiville tervetuloa joukkoon kerhoilemaan, kuten Eijuli jo toivottikin.

Mullapa sitä ei tälläkertaa ole yhtään salakakkua...mut pari keksiä on jemmassa ja vähä suklaardia. Siis vähän harrastan salakähmää, namit lättyyn ja sit meen muina miehinä nukkumaan.
Huomenna olis studiolla äänityshommia tulevan laulajan kanssa, on tällä hetkellä mun bändikoulun oppilas-solistina.
Ötyä...lxa

ZombyWoof | 18.4.2010 klo 01:20:57