Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Syöpäkasvain maksassa

Kasvaimen suhteen luullakseni hyvin.
Ihan ylimääräisenä tähän savottaan menin reilut kolmisen viikkoa sitten peräpukamien hirttäjäisiin, enkä tietääkseni ole ikinä ollut niin kipeä kuin siitä lähtien olen ollut.
Kaikkea minäkin olen poluillani kokenut, mutta tämä vei voiton kaikesta. Tuskat ovat olleet sietämättömät.
Eivätkä ole loppuneet vieläkään.
Vuotoa on ollut toimenpiteestä lähtien ilmeisesti kun trombosyytit ovat alle 40.
...kele sentään, en ois ikinä mennyt jos olisin tiennyt.
Mulla on jatkoaika sinne ensi keskiviikkona jolloin kuukausi on mennyt ja aion sanoa että sinne ei koske enää kukaan.
Kasvaimen kontrolliaikaa myös odottelen ja olenkin vielä onnellisen tietämätön mitä seuraavaksi tapahtuu, sillä postia ei sairaalasta ole vielä tullut.
Pystyn hieman samaistumaan kauhunkivistyksiisi, sillä omaan myös vilkkaan mielikuvituksen. Ajatukset harhailevat ja poukkoilevat päivittäin ties mihin suuntaan.
Ainoa tapa jolla olen saanut isonpyörän pysähtymään on se mun studio ja olenkin sinne mennyt "katkolle".
Vuorokausirytmi on kadonnut, mutta väliäkös tuolla kun pistivät mut epämääräiseksi ajaksi sairaslomalle.
Voimia sulle kontrolliodotteluun ja jos viitsit niin kerro mitä tapahtuu...junou.
lxa
ZombyWoof | 11.4.2010 klo 00:14:59