Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Halloo, pv-läiset?

Hei, hengissä ollaan. Oli Hkr päässyt 0,47:ään, niin viikon välein otettiin puolikas pussi. Se on osoittautunut minulla sopivaksi määräksi. Mutta kyllä tosiaan väsyttää ja töissä on tosi tohinat päällä.
Onko teillä nyt vuosien saatossa PV:n kanssa ollut havaittavissa, että kun elämä on rauhallisempaa monta kuukautta, niin Hkr ja muutkin arvot ovat tasaisempia, jopa pysyvät ennallaan. Ja sitten kun pitää juosta tukka putkella ja ehtiä joka suuntaan, tahti on kiivas, töitä yli äyräiden, stressi painaa päälle jne, niin PV heittäytyy siihen samaan kelkkaan eli Hkr nousee, samoin muut arvot. Mulla nimittäin oli syksystä 2006 tasaisempaa, niin olinpa liki vuoden, että vain ½ pussi verta pois. Mutta nyt ei kyllä näytä siltä. Ja jalkoja turvottaa, vaikka on kuinka tukisukkahousut aamusta alkaen. Helpottavat ne toki istumatyössä, mutta ei riittävästi. Onneksi elämä on pieniä ihania nautintoja, joihin voi itsekin vaikuttaa: bailatinoa kerran viikossa ja sen päälle janoon etelänhedelmämehua=kookos+ananas+banaani - taivaallisen hyvää.
Lahden tienoilla olevat herätys = mielessämme on, että kokoontuisimme keväällä Lahdessa, vapaamuotoinen kahvilailtapäivä sopivan rauhallisessa kuppilassa. Ei vaadi mitään ihmeitä organisointeja, vain sopivan paikan varaus sitten. Olin nyt syystapaamisessa Tampereella, eka kertaa. Kiitokset vielä mukana olleille ja paikan varanneille. Oli antoisaa jutella toisten PV-läisten kanssa.
Jaksellaan, vesisateista huolimatta §;-))
ansas | 29.10.2008 klo 23:01:25