Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: PV-läiset - Moro

Moikka!
Nyt hävettää! Tiesin, että suunnistustaitoni on huono, mutta yritin kyllä. Koskikeskuksen kolmannessa kerroksessa on vain yksi kahvila/ravintola Kasari, jonka läpi kuljin kolme kertaa. Siellä näytti olevan 2-3 henkeä muutamassa pöydässä ruokailemassa, jotkut lapsen kanssa.
Kävin netistä varmistamassa, että kyse oli kolmannesta keroksesta, sitten kävin läpi kaikki Koskikeskuksen kahvilat/ravintolat. Pyysin ilmoittamaan keskusradion kautta, ei tulosta ( ei kuuleman mukaan kuulu sisälle liikkeisiin).
Opin tästä sen, että täytyy olla jonkun puhelinnumero tai muu tunnusmerkki, jonka perusteella hakee. Hyvä olisi olla edes kahvilan nimi.

No, aina oppii jotain ja saan varmaan kuulla sitten teiltä lisää, vai?

Rallua lohduttaisin tiedolla, ettei minulla ole ollut mitään vastaavia kokemuksia, vaikka luulen, että olen ehkä (?) kauimmin sairastanut tautia. Toivotaan, että kyseessä oli vatsajuttu. Niitä on niin paljon liikkeellä. Syötkö mitään verta ohentavaa/ tukoksia estävää lääkitystä? Itse olen ollut huolellisempi lasten Disperinin ottamisessa, kun lääkäri kertoi tukosvaarasta.

Radiofosfori on hyvin tasoittanut veriaarvot, leukosyytitkin ovat pysyneet aisoissa, joten hyvältä näyttää matkaa ajatellen.
Keskiviikko-aamuna on lähtö Israeliin, jossa olen viimeksi käynyt vuonna 1996 eli 11 vuotta sitten.

Jään nyt innolla kuulemaan palaverin "tuloksia".
elämässä mukana | 22.9.2007 klo 16:28:43