Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: PV-läiset - Moro

Hei PV-ystävät!
Odotin innolla tapaamistamme, mutta eipä sen taaskaan annettu onnistua. Olin venesektiossa vko:lla 36 ja vko:lla 37 Levillä. Tällä viikolla taas keskiviikkona venesektiossa. Tulin töihin ja n. tunti täällä oloni jälkeen tuli tosi huono olo. Muistan vaan että oli kauhea pauke ja leijuin jossain. Pauke luultavasti johtui huoneessani olevien kaappien ovista, joita vasten tuuperruin, yritin ehkä lähteä jonnekin. Menin täysin tajuttomaksi, en tiedä kauanko siinä meni, mutta heräsin siihen että oksennus valui pitkin kaula-aukkoa sisään ja vähän muutakin, eli en pystynyt mitenkään hallitsemaan tilannetta. Tosi kurja juttu.

Eilen olin Meilahdessa tutkimuksissa, kun itse epäilin että voisiko kyseessä olla infarkti. Tutkimuksia tehtiin ja mitään vakavaa ei todettu. Hematokriitti oli laskenut 38, joten ensi viikon venesektio peruutettiin.

Tänä aamuna oli taas vähän heikko olo, että päätin kyllä turvallisuus syistä jäädä näihin maisemiin viikonlopuksi.

Toivon teille kaikille oikein antoisaa tapaamista ja kaikkea hyvää tulevaan syksyyn. Ehkäpä ensi kerralla sitten onnistun.
t. Rallu
rallu | 21.9.2007 klo 10:10:08