Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: PV-läiset - Moro
Tervehdys PV-läiset! Ihana kesä meneillään ja lomaa vielä viikko jäljellä tätä jaksoa. Tapaaminen kuulostaa taas ihan kivalle, mutta paljon tuntuu vielä olevan suunniteltua ohjelmaa. Elokuussa on kaikki vkonloput varattu ja syyskuussa on tarkoitus olla vko 37 Levillä. Sen kyllä tietää vasta 5.9. kun on saanut hematologilta vastauksen 3. päivä otetuista verikokeista.Olin muuten siellä hematologisten syöpäpotilaiden ja heidän läheisten sopeutumisvalmennuskurssilla viikon Meri-Karinassa. Eipä ollut muita PV-läisiä paikalla. Viikko oli antoisa, ihmiset mukavia ja paikka aivan upea, meren rannalla ja kaunis luonto ympärillä. Kerron sitten enemmän kun nähdään.
Kunto on ollut melko hyvä, jonkin verran särkyjä. Kiitos Motifene dual vinkistä, auttaa minua hyvin. Kutinaa on myös mutta se taitaa enemmänkin johtua tästä atooppisesta ihottumasta.
Nautitaan Suomen kesästä ja yritetään löytää se yhteinen aika. Ehdotuksia en osaa antaa, asun Helsingissä, ehkä täältäkin löytyisi joku rauhallinen mukava paikka jossa voisimme tavata. Tampere on kyllä ihan upea kaupunki, olen asunut sielläkin, ettei minulla ainakaan ole mitään syytä paikan vaihtamiseen.
Toivon Teille kaikille mukavia kesäpäiviä.
t. Rallu
- PV-läiset - Morokuusinen
- Re: PV-läiset - Mororallu
- Re: PV-läiset - Moroelämässä mukana
- Re: PV-läiset - Moroleilahelena
- Re: PV-läiset - MoroPuna06
- Re: PV-läiset - Moroleilahelena
- Re: PV-läiset - Morokuusinen