Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: PV:läiset

Hei Ystävät!
Kysyisin onko teillä muilla ollut särkyjä? Minulla on n. 3 viikkoa särkenyt oikea käsivarsi ja särky säteilee kaulaan ja hartiaan. Yöllä kun kääntää kylkeä kipu herättää. Pitää ottaa uusi asento, kun on niin tuskainen olo. Voisiko venesektion otossa päästä joku bakteeri verenkiertoon? Viimeksi kun minulle tehtiin venesektio n. kk sitten. Hoitja joutui koko ajan pitämään piikkiä sisällä ja vaihtamaan neulan asentoa, että veri tuli, totesi vaan: "meni vierihoidoksi". Minulla on kortisonihoitojen myötä ohentuneet verisuonet ja olen ennenkin huomannut, että saattaa nousta suoni "pampula" vereoton jälkeen ja usein myös kyynerpäähän tulee iso mustelma. Ei ne minua haittaa, mutta jos lihaksiin pääsee valumaan verta ja se aiheuttaa tuon säryn niin olisi hyvä tietää. Odottelen ensin jos teiltä kuuluu jotain ja ellei, tilaan lääkäriajan ja kerron teillekin mistä on kysymys, ellei tämä ole jo tuttua jollekin. Hyvää tätäkin päivää tv. Rallu
rallu | 21.2.2007 klo 08:44:18