Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: pv/ajattelemisen vaikeus
Moro kaikille,on ollut hieno aamu. Ajelin sinisen hetken saattelemana töihin pakkaskimalteista lumista tietä. Töihin kuitenkin. Väsymys on aika kova. Olen nukkunut ihan hyvin mutta pää on raskas. Ja tuo ajattelu! Kuvailit hyvin Tuomi minun tuntemukseni tilanteesta, kun pitää tarkkaavaisesti keskittyä työasioihin, ettei tekisi virheitä (turha toivo?). Pää on välillä ihan kuin seula. Asiat tipahtelevat ulos. Vaikea hahmottaa suurta kokonaisuutta.
Toinen juttu on tuo kehon lämpötila. Paleleminen on tullut minulle viime vuosina. Palelen erityisesti kun lähden töistä. Joskus olen mittaillut lämpöä ja mittari näyttää noin 35. Yleensä minulla on yli 36. Olen ajatellut, että paleleminen osittain liittyy huonoon hengittämiseen, mikä on PV:n yksi oire. Paikallaan istuessa hengittää kevyesti.
Mukava kuulla teistä - kirjoitellaan
- Re: pv/ajattelemisen vaikeusleilahelena