Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: pv/ajattelemisen vaikeus

Hei Tuomi ja kaikki muutkin!
Tosi hienoa, ettei magneettitutkimuksissasi löytynyt mitään vakavaa ja sait sen osalta "puhtaat paperit". Ajattelemisen vaikeudesta kirjoittaessasi olen oikein kiinnittänyt itse enemmän huomiota itseeni, miten ja milloin tuo vaikeus - tai paremminkin ehkä keskittymis- kyvyn puute - häiritsee. Minä, joka olen pitänyt itseäni joskus organisoinnin huippuammattilaisena (,joka pystyy tekemään kymmentä asiaa yhtä aikaa), olen kokenut sählääväni keskittymiskyvyn puutteessa aikaa hukkaan varsinkin silloin, kun väsymys on oikein pahasti päällä. Myös organisoituun päivään tulevat yllättävät muutokset saattavat sotkea pasmoja enemmän kuin ennen, ja ainakin ne stressaavat enemmän, niin työssä kuin kotona. Venesektion jälkeen pää tosiaan tuntuu kevyemmältä ja ajatuskin kulkee paremmin. Kyllä tällä paksuverisyydellä varmaan vähintään väsymyksen kautta on merkitystä tälle ajattelemisen vaikeudelle ja keskittymiskyvyn puutteelle. Vai mitä olette mieltä?

Keväisin terveisin
Puna06
Puna06 | 16.3.2010 klo 11:10:58