Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: pv/ajattelemisen vaikeus

Hei Tuomi, eipä kestä. Ei minusta, toisesta potilaasta, paljon apua ole, mutta ajatustenvaihto on ihan mielenkiintoista. Esitit nyt taas tosi mielenkiintoisen tiedon tuosta ruumiinlämmöstäsi. Muistan nimittäin, kun joskus aikoinaan mainitsin hoitajalle tai lääkärille, että normaalilämpöni on n. 35,5-35,6 (ja kun se nousee 37:ään, on minulla jo kuumeen tunne). Tuo lääkäri tai hoitaja (en muista kumpi) sanoi, ettei kenenkään lämpö voi normaalisti olla niin alhainen, vaan kyllä se vaan on! Sen ainoan kerran, kun olen ollut nykyisen, polysytemiaa hoitavan lääkärini vastaanotolla, hän omakohtaisesti totesi lämmön olevan tuo n. 35. Kaiken lisäksi minulla oli päällä vielä keuhkoputkentulehdus, joka ei ollut parantunut kokonaan. Aika jännää, että meiltä hiki lentää, mutta lämpö kropassa on kuitenkin noin alhaalla. Onko teillä muilla samoja kokemuksia? Liittyköhän jotenkin verisairauksiin?
t. Puna06
Puna06 | 9.2.2010 klo 09:36:32