Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Keeko vastaa
Tänään pääsin pois.Olo on hyvä.Siis mitä nyt vatsakarvat pistelee kun ne alkoivat taas kasvamaan.Leikkaus onnistui hyvin ja leikkauskipuja EI ollut ollenkaan.!!!
Avanne on väliaikainen vaikka just edellinen päivä ennen leikkausta kirurgi totesi että vasta leikkauksessa nähdään kumpi tulee:Pysyvä tai väl.aikainen.
Tänän en tiedä vielä patologin vastausta onko imusolmukkeissa mitään.Jos jotain löytyy niin sytostaattihoidot alkavat.
Juhannusviikolla on tähystys että kuinka suoli on kiinnittynyt.
Siitä sitten ilmoitetaan monta viikkoa on kun avanne suljetaan.
Tällä hetkellä on hyvä olo ja luottamus että kaikki hoituu.
Kun tulin kotiin oli ensimmäinen toimenpide: jääkapille ja pala lenkkimakkraa suuhun.....Kun koko viime viikon huonekaveritkin puhuivat vain grillaamisesta ja lenkistä....
10.05 viimeinen savuke eikä ole VIELÄ tehnyt mieli.Voi olla että pääsen eroon...
Vaimolla ollut kovat ajat ja siitä olen kiitollinen että minulla on ollut hänen tukensa.
Puhelinlaskuakin kertynyt toistasataa euroa:)
Eli kaikille minua muistaneille ISO kiitos ja kumarrus.Kirjoittelen taas kun vaan saan aikaa ja jaksan.Nyt menen lenkille....
- Kuinka jakselet Keeko?vapaa pudotus
- Re: Kuinka jakselet Keeko?Tigerlily
- Keeko vastaaKeeko
- Re: Keeko vastaavapaa pudotus
- vapaata on Keeko