Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: Kuinka jakselet Keeko?
Kysymys on Keekolle, mutta vastaan silti. Voisin kirjoittaa sanasta sanaan tuntemuksesi. Olen ollut vapusta saakka töissä, ja voin fyysisesti hyvin. Silti mikään ei ole kuten ennen. Olen myös ihmetellyt ulkopuolista oloani ja sairauden tuomaa näkymätöntä raja-aitaa.Olen aina nauttinut oman työhuoneeni tuomasta keskittymisrauhasta. Nyt on vaikeata olla siellä yksin. Kokoukset onneksi tuovat helpotusta tähän, paitsi että jännittää avannepussukan mahdollinen ääntely. Vapaa-ajan yritän täyttää harrastuksilla, etten ehtisi miettiä tulevia hoitoja. Jos niitä mietin, haluaisin miettiä niitä ääneen jonkun kanssa. Tässäkään asiassa en ole enää oma itseni.
Olet ihanan hyvin oivaltanut ajatuksen uudesta mahdollisuudesta ja puhtaasta pöydästä. Varmaan asia on juuri noin, kunhan on saanut ajatuksensa järjestykseen. Siis kaikki on sittenkin hyvin.
Keekolle: miten voit?
Tigerlily
- Kuinka jakselet Keeko?vapaa pudotus
- Re: Kuinka jakselet Keeko?Tigerlily
- Keeko vastaaKeeko
- Re: Keeko vastaavapaa pudotus
- vapaata on Keeko