Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: Kuinka jakselet Keeko?
En ole minäkään Keeko mutta vastaan koska aihe kosketti. Minäkin voin sanasta sanaan allekirjoittaa kahden edellä esittämiä ajatuksia. Olen myöskin palannut työelämään mutta ei se ole entisenlaista. Olen myöskin miettinyt että miksi ei. Toisaalta harmittaa kun työelämä ei olekaan samanlaista -olen Joutunut pois oravanpyörästä vasten tahtoani. Toisaalta hankalana päivänä kun olen väsynyt kiitän mahdollisuudesta että olen osittan Päässyt pois oravanpyörästä. Mutta jotenkin on niin vaikea hyväksyä sitä että Joku Muu ? teki tämän päätöksen minun puolestani - ehkä olisin halunnutkin olla vielä oravanpyörässä mukana. Vaikka hoidot ovat nyt takana (uusiuma kummittelee jälleen) niin olen tosi väsynyt ja yleiskunto ei ole noussut. Lisäksi luulen että masennus on iskemässä nyt oikein kunnolla -en saa oikein mitään aikaiseksi kotonani. No, tässä sekavia ajatuksia, toivottavasti pysyitte kärryillä.- Kuinka jakselet Keeko?vapaa pudotus
- Re: Kuinka jakselet Keeko?Tigerlily
- Re: Kuinka jakselet Keeko?kikiki
- Keeko vastaaKeeko
- Re: Keeko vastaavapaa pudotus
- vapaata on Keeko