Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: HB ja HKR -arvoista
Tervehdys teille PV-läiset. Mukava, kun keskustelu on taas virinnyt pitkästä aikaa.Saat olla onnellinen Bloody-Mary, että pääset pelkällä venesektiolla. Monet ihmiset käyvät luovuttamassa vapaaehtoisesti verta, ei se kovin kummallista ole. Täällä palstalla on annettu hyviä neuvoja juomisesta ym. ennen ja jälkeen venesektion.
Ikä vaikuttaa annettuihin hoitotapoihin. Olen käynyt läpi jo monet erilaiset hoidot, nyt on enää viimeinen minulle sopiva hoito; Hydroxurea. Vielä en tiedä, mitä se vaikuttaa, viikon koeajalla.
On tosi tärkeää, että itse on selvillä veriarvoista ja kannattaa kysellä aina lääkäriltä, jos ei jotain ymmärrä. Minulle on lääkäri kyllä hyvin tarkasti selvittänyt, missä mennään, on keskusteltu kaikesta mahdollisesta hoidosta.
Lääkärini "lupasi" vielä monta elinvuotta, vaikka uskon enenmmän Jumalan säätämään aikatauluun.
Luther aikanaan sanoi, jos uskot että huomenna tulee maailmanloppu, istuta tänään omenapuu. (Kaikkihan tietää, että omenapuu kasvaa hitaasti, kymmeniä vuosia.)
Niinpä meilläkin on tilattu 3 kk:n matka vuoden alusta etelän maille,
lääkärin suostumuksella, ei siis mitään estettä.
Kulkee ne kutinat ja säryt mukana (myös lääkkeet), uusissa ympyröissä vaivat kuitenkin helpommin unohtuvat.
Eletään vain täyttä elämää, syksyn väreissä.
- HB ja HKR -arvoistaBloody Mary
- Re: HB ja HKR -arvoistamuoriska
- Re: HB ja HKR -arvoistaBloody Mary
- Re: HB ja HKR -arvoistaleilahelena
- Re: HB ja HKR -arvoistaelämässä mukana
- Re: HB ja HKR -arvoistaBloody Mary