Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: HB ja HKR -arvoista
Iltaa kaikille!Minulla tauti näyttää olevan tasaisessa vaiheessa, nyt taitaa tulla kolme vuotta diagnoosin saamisesta. Venesektio on tehty tälle vuodelle kolmesti, ja aina odotellaan, että hkr on yli 0,47. Hb minulla on kokoajan ollutkin liki tai yli 140.
Huonosuonisena minuakin joskus joutuu useamman kerran pistämään, mutta nykyään hoitajat pistävät siihen suoneen, mistä tulee. Siis minulla on yksi ainoa suoni josta jotain saa sillä isolla neulalla tulemaan. Arpinen tuo taitaa jo olla, mutta ei siihen sanottavammasti kyllä satu. Ei siihen kyllä taida särkylääke auttaa, puudutus ehkä? Olen itse huomannut, että edellisen päivän kun juo runsaanlaisesti ja vielä ennen venesektioon menoa niin suoni löytyy paremmin ja tarvitsee ronkkia vähemmän(taisi tämä vihje löytyä tältä palstalta, kiitos siitä).
Vettä satelee, mutta on mukavan lämmintä! Ja sateella on kiva olla sisällä ja surffata vaikka netissä:D Aurinkoisia päiviä odotellessa kaikille hyvää syksyä!
- HB ja HKR -arvoistaBloody Mary
- Re: HB ja HKR -arvoistamuoriska
- Re: HB ja HKR -arvoistaBloody Mary
- Re: HB ja HKR -arvoistaleilahelena
- Re: HB ja HKR -arvoistaelämässä mukana
- Re: HB ja HKR -arvoistaBloody Mary