Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: Polycytemia Vera jo 11 vuotta
Minäkin olen todennut päässeeni helpolla taipaleella PV:n kanssa, ainakin toistaiseksi, mutta tsemppiä niille joilla on vaikeampaa.Lupasin kirjoitella kun saan labratulokset etenkin kilpirauhasen osalta.Thyroksinia en tarvitse, koska lääkärin mukaan me olemme yksilöitä myös raja-arvoja katsottaessa(jota mieltä olen aina ollut). Lääkäri oli taas eri, mutta samaa mieltä kuin edellinen. Sitä edellinen oli taas sitä mieltä, että lääkitystä ei missään tapauksessa olisi saanut lopettaa. No edellinen oli sitä mieltä, että pitäisi tulla vastaanotolle ja tämä taas että mitä varten.. . . . niin että jos joku viisas tietäisi mitä uskoisi. Minulla on kuitenkin sen verran jääräpään vikaa ja sanoin että varaa se aika ensi kertaa varten. HKR oli 0.47 venesektiot tehdään taas normaalisti(2*pussi/ n.kuukauden välein).
Terveisin: ikiliikkuja
- Polycytemia Vera jo 11 vuottaelämässä mukana
- Re: Polycytemia Vera jo 11 vuottasyövästä parantunut
- Re: Polycytemia Vera jo 11 vuottaikiliikkuja...
- Re: Polycytemia Vera jo 11 vuottaBloody Mary
- Re: Polycytemia Vera jo 11 vuottasyystuuli
- Re: Polycytemia Vera jo 11 vuottaelämässä mukana