Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: Sarkooma, kokemuksia?
Hei Pinni!Ymmärrän tuntemuksesi, epätietoisuus ja odottaminen on todella raastavaa. Minulta leikattiin joulukuussa patti alaselästä ja patologien tutkimusten mukaan kyseessä oli lymfooma. Patti kasvoi kuitenkin kahdessa kuukaudessa takaisin ja tällä kertaa patologit päätyivät sarkoomaan. Joulukuun diagnoosi oli siis väärä, mutta siihen on monta syytä miksi niin kävi. Sain siis kuulla sairastavani sarkoomaa muutama viikko sitten, mutta sairauteni tarkkaa tyyppiä en vielä tiedä. Sarkoomia kun on niin monta erilaista. Tiedän vain että sytostaatit ovat edessäpäin ja ehkä/toivottavasti saan kuulla tällä viikolla sairauteni tarkan nimen ja sen, milloin ja millaiset hoidot aloitetaan. Itse olen kolme kuukautta nyt odotellut aina jotain tuloksia ja päätöksiä, mutta nyt on päätös hoidoistani tehty, vaikken olekaan itse niistä vielä tarkemmin kuullut. Ymmärrän myös sen kuinka pahalta tuntuu kun itse ei voikaan niin hyvin keskittyä opiskeluihin kuin aikaisemmin tai kun ei voikaan suunnitella asioita, mutta mennään päivä kerrallaan eteenpäin. Itse olen jatkanut opiskelujani kaikesta huolimatta ja sitä kautta saa myös muuta ajateltavaa. Voimia sinulle Pinni ja toivotaan kaikkea parasta!
- Re: Sarkooma, kokemuksia?Dana
- Re: Sarkooma, kokemuksia?kaisa62
- Re: Sarkooma, kokemuksia?kaisa62