Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: Kantasolun sisar luovuttaja
Tuella tarkoitan sitä että sisar luovuttaja joutuu henkisesti kovimman paineen alle, tukiessaan samalla omaa sisartaan.Itselläni luovutus on tapatuhtunut jo 2 vuotta sitten. Sisarellani todettiin syövän uusiutuminen joten olin lymfsyyttien luovutuksessa mikä kerätään verestä. Tämä tapahtui 3 viikkoa sitten.sisareni saa tromposyyttejä parin päivän välein. Annettiin jo ymmärtää että elämä on ehkä vain viikoista kiinni. Eilen saatiin tietää että ehkä kasvua sittenkin on alkanut tapahtumaan. Mikä ilouutinen.Olen luovuttajaksi jo aika vanha, ja menetyksiä,kriisejä on elämässäni ollut riittämiin. Taloudellisia ja henkisiä. Luovutuksen jälkeen masennuin en jksanut muuta kuin nukkua.Samoin olen tuntenut nyt tämän toisen luovutuksen jälkeen. Paniikkihäiriöitä,kylmä hiki nousee pintaan.Yöllä herää täysin valveille,hätääntyneeseen oloon. Kaikki tämä on ollut sen arvoista.Kiitollisena ja iloinen olen.Sisar ellää.- Kantasolun sisar luovuttajaloretta
- Re: Kantasolun sisar luovuttajaloretta