Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: gliooma

Tieto on ristiriitaista varmaan siksi, että syöpä käsitteenä tulkitaan eri tavoin. Kun sain tietää aivokasvaimestani, en ollut koskaan tutustunut aihealueeseen, enkä tiennyt siitä mitään. Ei kuulostanut lohduttavalta, että lääkäri sanoi sen näyttävän hyvälaatuiselta. Ensimmäinen ajatus oli että pöh, miten mikään epänormaali kasvu voi olla hyvää? Mutta sittemmin olen ymmärtänyt,että voisi olla paaaljon pahemminkin.
Itse en ajattele sairastavani syöpää. Joku on jossain keskustelupalstalla tulkinnut syöpää elimistön taipumuksena muodostaa epänormaaleja soluja. Minä ajattelen, että kun hyvälaatuinen kasvain on poistettu kokonaan, mahdollisuudet toisen kasvaimen muodostumiseen ovat yhtä pienet kuin siihen ensimmäiseenkään. Jos nyt sain ajatusta sanalliseen muotoon ymmärrettävästi...
SuviAnne | 11.9.2007 klo 20:57:49