Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Elämä syövän jälkeen
Re: Musta aukko
Heiminustakin tuntuu, kuin olisin pudonnut jonnekin, pois tästä normaalielämästä....tai vähän vaikeaa tätä on selittää, minulla on viisi lasta, joten onhan tässä normaalielämässä pysyttävä kiinni ja pysyykin juuri lasten ansiosta, mutta aina kun on aikaa miettiä, tuntee itsensä jotenkin niin äärettömän surumieliseksi, vaikka oikeastaanhan kaiken pitäisi olla suht hyvin? Tällä hetkellä syöpä näyttää olevan hyvällä mallillaan eli yksi koepalan otto vielä, mutta kuvauksista on tullut hyvät tulokset....silti jotenkin ei osaa elää, tuntuu kuin olisi aivan mieletön taakka hartioilla, eikä saa sitä karistettua pois, päinvastoin tuntuu välillä että luhistuisi sen taakan alle. ja lasten takia yritän karistaa tän surumielisyyden, ja kyllähän lapsia katsellessa aitoa iloa kokeekin suuressa määrin, mutta siihenkin sekoittuu se outo kaiken menettämisen pelko....tämä syöpä on jättänyt minuun aivan kamalan varjon, pelon...
Toivottavasti joku ymmärtää tätä sekavaa kirjoitusta, on vaan aina joskus pakko saada purkaa tuntojaan. nytkin mun vauva nukkuu tuolla vaunuissa ja mä vain tuijottelin sitä ja itkin, se on jotain niin ihanaa ja suloista ja mua itkettää kun mä katson, en oikein osaa selittää tätä.....
- Musta aukkoTigerlily
- Re: Musta aukkovapaa pudotus
- Re: Musta aukkopunaviini
- Re: Musta aukkomarja-liisa
- Re: Musta aukkoTigerlily
- Re: Musta aukkoIlona
- Re: Musta aukkocry
- Re: Musta aukkoKarhutar
- Re: Musta aukkoKirsikka
- Re: Musta aukkoIlona