Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

Re: Musta aukko

Tuo ilonan teksti kuulosti kauhean tutulta, nyt kun sairastumisesta on kulunut näinkin paljon aika(yli puoli vuotta) ja hoidotkin päättyneet jo 3 kk sitten, olen myös ehtinyt pyöritellä näitä asioita edestakaisin ja oikeastaan vasta nyt käsittelen näitä, tuon junan mennessä eteenpäin(hoidot ja tutkimukset) en uskaltanut liikoja miettiä.
Ja itsekin olen nyt pahimman masennuksen ja epätoivon mentyä sitää mieltä, ihme ja kumma, että vaikka tämä matka on ollut rankka, en antaisi myöskään näitä kokemuksia pois, tämä on myös antanut paljon tuntemusta itsestäni sekä olen huomannut miten paljon aivan mielettömän ihania ihmisiä ympärilläni on, nyt sen vasta tajuan. ja oikeastaan voi sanoa, että olen tällä hetkellä onnellisempi kuin ennen, siis olen oikeasti onnellinen ihan vaan siitä että elän ja minulla on nämä ihanat ihmiset ympärilläni.....
Kyllähän sitä välillä vieläkin tulee tosiaan ne pelotkin esiin ja miettii tulevaa, vaikkei sitä kukaan tiedä.....lähinnä vaan ajattelen, että kunpa saisin elää ja nähdä lasteni kasvavan aikuisiksi, se on kaikkein tärkeintä!
Mutta tällä hetkellä ollaan tässä ja hyvissä voimin ja tulevaa ei kannata liikaa pohtia:)
Hyvää vointia kaikille ja ihanaa kun valoisat päivät ovat kohta edessä ja kevään lämpö:)
cry | 21.2.2008 klo 11:59:11