Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät
Re: Minulle ilmoitettiin että, saan enään vain kipulääkkeitä
HeiKiitos viestistäsi ja hienoa että, poikasi voi hyvin toivotaan että, jatkossakin olisi niin. Kiitos myös siitä kun oikaisit väärän luuloni poikasi tilasta kun hänet vietiin Hemmingin hoitoihin.Monesti olen miettinyt mikä tilanne nyt on ja toivonut teidän perheellenne kaikkea hyvää.
Mistä muuten aavistit että, lapsesi on vakavasti sairas ellei hänellä ollut isompia oireita? Itse en tiedä milloin oma sairauteni on alkanut koska, isommat oireet tulevat haimasyövässä vasta myöhemmässä vaiheessa.
Mitähän hoitoja Mikael Junnila sai että, parani? Ohjelmassa kuulemma vilahti kuvaa Eirasta Hemmingin vastaanoton edustalta.
Kun itse kävin hänen vastaanotollaan sain kahdessa asiassa kokea yllätyksen. Ensimmäinen asia oli tuo Hemmingin päätös olla hoitamatta ja toinen röntkenlääkärin vastaus tt-kuvista. Minä olin nimittäin saanut viikko sitten toisenlaisen vastauksen. Hemmingin papereissa kerrottiin syövän levinneen maksan lisäksi luustoon ja keuhkoihin. Viikkoa aikaisemmin minulle oli lääkärin vastaanotolla kerrottu että, etäpesäkkeet olivat maksassa taas lisää mutta muualle niitä ei ollut tullut. En tiedä olisikohan röntkenlääkärillä tullut joku ajatus katko tai papereiden sekaannus. Kumpikohan vastauksista on oikea. Täytyy maanantaina soittaa meilahteen ja kysyä asiasta. Minun kohdallani ei olisi ensimmäinen kerta kun asiat menevät sekaisin : )
T. Sininen kalsiitti
- Re: haimasyöpä levinnytTiinahan
- Re: haimasyöpä levinnytmadonna
- Re: haimasyöpä levinnytTiinahan
- Re: haimasyöpä levinnytsininen kalsiitti
- Re: haimasyöpä levinnytsininen kalsiitti
- Re: haimasyöpä levinnyttigemauk
- Minulla vaihdettu xeladon lääkesininen kalsiitti
- Minulle ilmoitettiin että, saan enään vain kipulääkkeitäsininen kalsiitti