Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät

Minulle ilmoitettiin että, saan enään vain kipulääkkeitä

Kävin maanantaina lääkärin vastaan-otolla ja hän sanoi ettei tarcevasta ja tiputettavista lääkkeistä ole mitään apua. Tauti on levinnyt edelleen. Joku jälki näkyi lonkassa (sama näkyi jo viime kuvissa eikä röntkenlääkäri osannut sanoa onko se joku roska vai mikä. Keuhkoissa sama juttu) tällähetkellä saan vain kipulääkettä. Sain varattua ajan docrateksiin ja vielä professori Hemmingille. Heminki luki vain lääkärien lausunnot ei katsonut röntkenkuvia ollenkaan. Odotin hänen kertovan milloin voisin aloittaa onkologisen virushoidon mutta toisin kävi. Tautini on kuulemma liian levinnyt ja virushoitoa ei enään kannata antaa. Hemminki halusi kuitenkin nähdä mahdollisen potilaan vastaanotollaan ja arvioida itse tämän yleiskunnon. Minä olin hänen mielestään väsyneen näköinen.Sekin johtui nukkumattomista yöunista kun jännitin docratesiin menoa hirveästi.
Yleisesti ottaen liikun päivittäin aika paljon ja nousen portaan kolmanteen kerrokseen eikä tee edes tiukkaa koska, meillä ei ole hissiä talossa.
Kun kyselin miksi telkkarissa oli kerrottu virus hoidon olevan monelle viimeinen mahdollisuus etenkin se akuutin ohjelma siitä pienestä pojasta joka oli ollut todella heikossa kunnossa. Hemminki vastasi että, olivat oppineet vuoden aikana potilaiden parantuvan paremmin kun hakeutuvat hoitoon aikaisemmin ja nyt potilaita oli enemmän kun pystyivät hoitamaan.
Minä tokaisin siinä hänelle jotta, eikö tuosta muutoksesta pitäisi kertoa suurelle yleisöllekkin ettei potilaaksi heille hyväksytä heikkokuntoisia ja toivonsa menettäneitä.
Oli hirveää nähdä äitini siellä kun hän rukoili Hemminkiä ottamaan minut potilaaksi mutta mikään ei auttanut. Nyt tiedän mitä tarkoittaa sana olla turtana. Kuitenkin kun kävelimme pois Eirasta minulle palasi taas takaisin tuo olotila että,paranisin vielä tästä sairaudestani ja se olotila on jäänyt vaikka lääkärit sanoisivat mitä. Kyllä tästä vielä selvitään.

Hyvää Uutta-vuotta sinulle ja kaikkea menestystä sairauden hoidossa
Toiv. Sininen kalsiitti
sininen kalsiitti | 23.1.2009 klo 00:04:04