Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Mitä kuuluu myeloomalaisten kevääseen?
Hei kaikkiMitäkö kuuluu? monenlaista. Tällä hetkellä poden sitkeää yskää ja olen lääkekuurilla. Kaksi viikkoa olen ollut sisätiloissa, apteekissa shoppaillut ensin ja sitten lekuriin lopulta.
Oletteko olleet tekemisissä tabletti- yskänlääkkeen kanssa? Apteekissa vakuuteltiin ensimmäiseksi sitä, mutta minä en osta sitä enää toista ketaa.. Tabletti liotetaan veteen. Tabletti- yskänlääkettä ei saa käyttää kuin viikon, koska se alkaa sen jälkeen muodostamaan limaa keuhkoihin, jota se ensin viikon poistaa. Uoh, mikä keksintö!!
Yritän nyt nieleksiä nuo pullo- ja tabletti lääkkeet pois, kun turhan paljon maksoivatkin. Saan siitä uuden kokemuksen antibiootin kanssa,loppumetrillä olen avutta. Huomenna reseptin kanssa apteekkiin ostamaan pommin varma yskänlääke - tahdon ulos ja aurikoon!!!heti!:);)
Minulta lopetettiin Talidomidi marraskuussa, en olisi sitä enää kestänytkään kun jalat puutuilivat aina vain uhkaavammin.
Viitealueelle ei annettu mennä tarkoituksella, että taliks tehoaisi jatkossa. Sisälläni SE kyttää;) Näytän SILLE kyllä hampaitani ja murisen, pelottelen;) Yskiessä tuli selkä kipeäksi, pystyin nukkumaan vain kipulääkkeen ja unilääkkeen avulla.
Mutta, kuten Janeth kertoi asenteestaan, nautin minäkin jokaiseta päivästä ja huonon tulevaisuuden murehtimiseen en kuluta energiaani:)
Surullinen olen Selinan kivuista ja ihan ihmeissäni olen positiivisuudestasi kivuista huolimatta. Mikä lahja!!
Riitta, kyllä kantasolusiirtosi hyvin onnistuu, siihen auttaa myös positiivinen asenteesi. (en olisi laittanut keltaista kukkaa rintapieleen, eihän siitä oltu yksityiseti erikseen päätetty mitä esim. vaikkapa rintapieleen laitetaan tunnisteeksi:( Hyi, en ole ihan niin kaheli:).
Elokuva, Kuninkaan puhe, ei ole turhaan vuoden paras ja kyllä Hella W. on myös hyvä, suosittelen.
Orava tyjensi lintulaudan eväät ensin, vaikka oma ruokakuppi oli vieressä, johon muut eivät pääse. Nyt kurre on niin paksu että hirvittää....tunnen syyllisyyttä osaan ;)tai sitten on pikkuoravia tiedossa:):)
Kevättä on rinnoissamme täällä ja toivotan samaa Teille kaikille!!:)
Voikaa hyvin!
anemonet, (ent. päivikki9)
- Selinan kuulumiset!Selina
- Re: Selinan kuulumiset!anemonet
- Re: Mitä kuuluu myeloomalaisten kevääseen?anemonet