Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Mitä kuuluu myeloomalaisten kevääseen?
Kiitos anemonet!Kyyneleet tässä meinasi virrata kun luin viestisi. Minulla on ollut niin kauhea vuosi, kun olen ajatellut luolemaani ja varsinkin sitä mitä pikku tytölleni tapahtuu.
Olen etsinyt netistä tietoa myeloomasta ja näin ymmärsin, että lääkitystä ei kovin helposti aloiteta. En sitä haluakaan, vaikka jaksamisen kanssa mennään jotenkin äärirajoilla. Olen myös opiskelija ja yrittänyt saada opintojani loppuun, mutta kovin vaikeaa se on ollut.
Tämä siirto TYKS:n tapahtui vasta nyt perjantaina. sain tarpeekseni kaupungin sairaalasta. Olen tarkkana ja soitan kyllä TYKS:n. Muita plasmasytoomia ei ole todettu, mutta oireeni ovat samanlaiset kuin vuosi sitten. Tein sitten aika paljon töitä, että terveyskeskuslääkäri otti minut todesta. Sanoin, että nyt on tehtävä jotain, en kohta jaksa hoitaa tytärtäni. Sitten minut laitettiin vatsatähystykseen ja siletä löytyi se plasmasytooma.
Kaikkea hyvää kaikille ja halaus!!
Lähde2
- Selinan kuulumiset!Selina
- Re: Selinan kuulumiset!anemonet
- Re: Mitä kuuluu myeloomalaisten kevääseen?Lähde2