Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Selinan kuulumiset!

Minä sain kuun vaihteessa toisen annoksen lymfosyytteja. Edellinen oli tammikuussa. Meikussa piti käydä ja koko kevät-talven olen käynyt kokeissa parin viikon välein. Arvot ovat olleet ihan hyvät ja myelooma on remissiossa. Tosin kivut ovat tulleet kovana takaisin. Oxycontin annotus suurennettiin 40/aamu 20/ilta. Menen kevään aikana uusiin magneettikuviin, kun syksyllä oli tullut kaksi uutta plasmasytoomaa lisää ja edelleen ne kivut ovat kovat. Muuten tässä ei kummempia. Älyttömän hiljaisiksi nämä sivut ovat tulleet, käyn lähes päivittäin katsomassa. No itsekään en ole kirjoitellut kai sitä väsyi patistelemaan toisia vastaamaan. Minulle nämä sivut oli sairauden alussa tosi tärkeät ja uskon että monelle muullekin, siksi olisi tärkeää päivittää oloaan, että uudet sairastuneet näkevät elämän jatkuvan diagnoosista huolimatta.
Juuri nyt sataa kohisemalla vettä, joten tervetuloa kevät.
Kaikille mukavaa kevättä!!!
Selina
Selina | 3.4.2011 klo 22:36:06