Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: MYELOOMALAISET

Hei kaikille!
On vierähtänyt useampi viikko, kun olen viimeksi kirjoitellut teille. Minulla on ollut todella piinalliset kaksi viimeistä kuukautta, tutkimuksia tutkimusten jälkeen. Ensin huhtikuussa myelooma epäily, jota ei kuitenkaan kokeiden jälkeen voitu diagnosoida. Laajemmat tutkimukset ja edelleen myelooma- tai Wahlströmintautiepäily. (Wahlströmintauti on harvinainen verisyöpä). Olin viime perjantaina kuulemassa tuloksia OYS:ssa, ja olen niin onnellinen sekä kiitollinen, ei ole sanoja kuvaamaan sitä tunnetta mikä minulla on. Ei myeloomaa eikä Wahlströmintautia. Minulla on verissä iGM-paraproteiinia, jota nyt seurataan puolivuosittain, on immunologinen sairaus. Vuonna 96 minulla todettiin fibromyalgia, jolloin oli jo hiukan verissä paraproteiinia, ja arvo on nyt vuosien saatossa kylläkin noussut, ja lääkäri sanoi, että fibromyalgialla voi olla siinä osasyynsä. On pieni mahdollisuus, että joskus myöhemmässä vaiheessa voi muuttua Wahlströmin taudiksi. Jos jalkoja ja käsiä alkaa pistelemään, niin tulee ottaa yhteyttä lääkäriin.
Mielelläni kuulen teistä ja kuinka voitte, ja annan myös kuulua itsestäni.
Oikein Hyvää Juhannusta ja aurinkoisia kesäpäiviä kaikille, voikaa hyvin!
t. Haaveilija
Haaveilija | 15.6.2008 klo 20:30:44