Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: MYELOOMALAISET

Hei kaikille palstalaisille

Minäkin käyn aktiivisesti lukemassa palstaa ja nyt teille kuulumisia. Olen täällä äitiä hoitamassa jälleen parin viikon jaksolla. Äiti voi kohtalaisen hyvin, kontrolli on heinäkuussa pkl:lla, jolloin tiedämme sairauden tilanteen. Mitään uusia oireita ei ole ollut ja siitä olemm hyvin iloisia. Kipuja välillä on kovastikin, onneksi ne ´menevät ohi lisäkipulääkkeellä. Koko ajan on taustalla pelko taudin uudelleen puhkeamisesta, kun lääkäri vajaa pari vuotta sitten sanoi, että taudin uusiutuminen on jo kahden vuoden jälkeen mahdollista. Nyt on kesä, josta yritämme nauttia. ulkoilemme ja tutkimme luonnon ihmeitä, äitini on luonnon ystävä ja siitä saa voimia ja iloa.
Äidin alzheimer-tauti tuottaa kärsimystä, lähimuisti huononee hiljalleen. Sille sairaudelle ei mitään voi, se etenee lääkkeistä huolimatta.
Teillä monella on vaikeat ajat elettävänä, toivon sydämestäni voimia jokaiseen päiväänne. Teiltä monelta olen saanut itse voimia synkkiin päiviini ja olen siitä hyvin kiitollinen.
Hyvää Juhannusta, nyt on Suuri Valon Juhla-aika, kyllä Suomen kesä on tavattoman kaunis.

HannaLeena
HannaLeena | 19.6.2008 klo 10:39:09