Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: MYELOOMALAISET

Lämmintä juhannusta kaikille !!

Käyn tällä palstalla lähes päivittäin.Ei vain ole oikein "puhtia kirjoitella,ei jaksa.Olen nyt olut kotona runsaat kaksi viikkoa.Liikun päivittäin.Teen pieniä välttämättömiä asakareita.Jos tartun johonkin vaativampaan,niin voimat ei riitä.Mulla oli viikko sitten verikokeet.Trobosiitit vaan laskee,nyt enää, 27.Muut arvot lähelä viitearvoja.TI 24.06 taas verikokeet,ja sen jälkeen TYKS.n osastolle.Saattavat pitää siellä muutaman päivän ja hoitaa veriarvot kuntoon,jos ei normaalilääkityksellä ole oarannusta tullut.

Hienoa Selina ,että taas jaksat seurata näitä tapahtumia,ja luulen ,että olet saanut taas elämänuskoa takaisin.SamoinHaaveilija mukava lukea,että Välttämättä sinun diagnoosisi ei ole Myelooma.Tosin näitä muita verisyöpiä onhan riittämiin.
Jaksamista ja huolenpitoa teille kaikille.Huominen päiväon taas parempi kuin tänään....
aarsu | 18.6.2008 klo 20:55:41