Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Hodginin tauti

En oikein tiedä mitä toi riskiluokitus tarkoittaa. Mutta muistaakseni joku luokitus oli A2, tähän vaikuttaa ymmärtääksenilevinneisyys ja se että onko ollut muita oireita. Mulla ei ollut oireita, ainoastaan pahkura soliskuopassa.
Välikarsinan alueella oli melko iso solukko.
En ole kertaakaan voinut läheskään niin että olisin joutunut jäämään petiin ja olen ihan mukavasti pystynyt touhuilemaan. En silti välttämättä olisi mikään huipputehokas työntekijäkään jos en olisi sairaslomalla. Teen työkseni ruumiillista hommaa ja lääkärin ohjeen mukaan olen sairaslomalla.
Eniten minua motivoi se, että kun ihmettelin onkologilta ensimmäisellä kerralla oireettomuuttani. Hän sanoi että minulla olisi varmasti parempi olla jos olisin terve, että en vain osaa huomata sitä. Sanoinkin vaimolleni että kuinka hyvä olo sitä oikein voi olla ja odotan vain että tulen terveeksi ja pääsen taas treenaamaan kunnolla. On tässä jo tasoituksia annettu kavereille ties kuinka kauan, kun ei kukaan osaa sanoa kuinka kauan tauti on ollut kropassa.
-P.S
P.S | 25.1.2007 klo 22:38:48