Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Terveisiä...
Hei,
Onko täällä enää ketään jolla vielä on avanne? Kaikilla tuntuu olevan jo tuo uusi vaihe eli avanteen sulkuleikkauksen jälkeinen elämä meneillään.
Mulla on vielä avanne ja kesä on mennyt ihan hyvin ja Amerikan reissukin onnistui ihan hienosti.Mutta avannesidoksia on saanut vaihdella tosi usein sillä ilmeisesti hiostava ilma tekee sen, että pohjalevy ei meinaa pysyä kunnolla kiinni.Eli valskauksia on ollut mutta onneksi ne on saanut hoidettua ilman isoja ongelmia.
Itselläni vielä reilu kuukausi sytohoitoa jäljellä-sitten jossain vaiheessa syksyllä sulkuleikkaus,jota siis odotan jännityksen ja pelonsekaisin tuntein.Olen tarkkaan lukenut kaikki Keekon & kumppaneiden selostukset.Toivottavsti kaikki menee kuitenkin hyvin.
Nyt sytohoidoista melko väsyneenä nautin tästä avanteen suomasta "rauhasta".
Tämä palsta on ainoa,josta olen tietoa hakenut mutta olisi ihan kiva kyllä tietää ja lukea jos joillain olisi tuo avanteen jälkeinen elämä lähtenyt ihan hyvin käyntiin...onko se siis edes mahdollista? Vai onko vaan tosiasia se, että tällaisen suolistoleikkauksen jälkeen ei mikään enää palaudu ennalleen ja siihen on vaan tyytyminen?
kyselee
Vapaa pudotus
- Pinna kiristyy......Keeko
- Re: Pinna kiristyy......Tigerlily
- TerveisiäKeeko
- Täällä jälleenKeeko
- Omat kokemukseniMabu
- Terveisiä...Keeko
- Re: Terveisiä...Tigerlily
- Re: Terveisiä...Mabu
- Re: Terveisiä...vapaa pudotus
- Re: Terveisiä...Tigerlily